بیت کوین

بیت کوین از سال صفر!!

با توجه به فراگير شدن ارزهای رمزپايه هر روز طيف وسيع تری از مردم به سمت سرمايه گذاری روی بیت کوین و ارز های مشابه ديگر گرايش پيدا ميکنند.

امروزه مي توان قيمت بيت کوين را يکي از غيرقابل پيش بيني ترين عوامل در زمينه معامله اين ارز ديجيتال دانست. تغييرات قيمت بیت کوین به حدي است که يک لحظه تعلل و تاخير در خريد و فروش آن، ممکن است چندين دلار سود يا زيان براي خريدار و فروشنده ايجاد کند. از اين رو سرعت و دقت عمل دو عامل بسيار مهم در تمام معامات بيت کوين هستند .

در ابتداي پيدايش بيت کوين براي مدتي طولاني ارزش آن بسيار اندک بود و تنها افرادي که بسيار علاقمند به ماهيت بيت کوين و بلا کچين بودند با امکانات خيلي محدود در آن زمان اقدام به استخراج و يا خريد آن مي نمودند .

در جولاي سال 2010 که براي اولين بار ارزش اين ارز رمزپايه افزايش يافت، بهاي هر واحد بيت کوين تنها 8 سنت رسيده بود . در آن زمان هنوز خريد بيت کوين به صورت امروزي ميسر نبود و مراکزي براي خريد و فروش آن تعبيه نشده بود .

سپس در ابتداي سال 2011 در جهش بعدي قيمت آن به يک دلار رسيد . سپس در اين سال بود که اولين حرکت جهشي خود را شروع نمود و تا ماه جولاي به حدود 31 دلار رسيد ، بهاي هر بيت کوين حدود سي برابر شد ! اما طولي نکشيد که دوباره با يک افت شديد مواجه شد. در ماه دسامبر همان سال به حدود 2 دلار کاهش
پيدا کرد !!

در کل تاريخ بيت کوين از ابتداي سال 2009 تا به امروز، نرخ بيت کوين با فراز و نشيب هاي بسياري همراه بوده است و همواره بعد از هر رشد يک حرکت نزولي نرخ آن را کاهش داده و سپس دوباره با شتابي بيشتر صعود نموده است .

از همان ابتدا که بيت کوين در بين برخي از افراد علاقه مند به عنوان يک ارز رمزپايه شناخته شد، دو نکته حائز اهميت بود؛ اول اينکه چگونه ميتوان اين ارز را خريداري و تهيه نمود و دوم آ نکه چگونه ميتوان آ نرا خرج کرد!

اما امروزه این کار آسان شده است و شما میتوانید با ثبت نام در داتوبیت خرید و فروش رمز ارز خود را انجام دهید. نکته قابل توجه این است که داتوبیت یک صرافی نیست و در قیمت گذرای دخالت نمی کند و صرفا یک مکانی امن برای معاملات شما فراهم نموده است.

هر فرد در این سایت خود میتواند قیمت خرید یا فروش را تعیین کند. بعد از انجام معامله برداشت سریع و تضمین شده صورت میگیرد.