تمام انچه باید در مورد بیت کوین بدانید.

بیشترین ارزش بازار های ارز دیجیتال نسبت به شش ماه قبل رقم خورد

۳۰۰ میلیارد دلار ارزش بازار های ارز دیجیتال

ارزش بازار های ارز های دیجیتال با رشد چشم گیری که در شش ماهه گذشته داشته به ۳۰۰ میلیارد دلار رسیده است.‌

این روند امیدوارکننده جان تازه ایی به این بازار داده است به صورتی که بیت کوین در فوریه ۲۰۲۰ میانگین رشد قیمت ده درصدی را شاهد بود است. با این حرکت رو به جلوی بیت کوین،ارزهای دیگر نیز روند صعودی را آغاز کردند.

در روزهای گذشته که بیت کوین قیمت ده هزار دلار را رد کرد ارزش مارکت به ۳۰۰ میلارد دلار رسید.اما بعد از مدتی دچار افتی نسبی شد.
اما این افت قیمت در ارزش مارکت تاثیری نداشته و هم چنان ارزش مارکت بالا ست. همین میتواند دلیلی بر ادعای افرادی باشد که می گویند:

احتمالا بیت کوین روند صعودی خود را شروع کرده و دیگه نزول به پایان رسیده است.

نکته ای که شاید جالب باشد اینست که با افزایش ارزش بازارهای ارز دیجیتال تا این مقدار هنوز راه زیادی برای رسیدن به ارزش شرکت هایی بزرگی مثل اپل دارد.سهام شرکت اپل به تنهایی چیزی در حدود ۱.۳۹ تریلیون دلار برآورد شده است.

در سال ۲۰۱۷ میزان ارزش بازارهای ارز دیجیتال به ۷۹۰ میلیارد دلار رسید.که همین دلیلی بر ظرفیت این بازار بزرگ برای عبور از ۱ تریلون دلار در صورت شروع روند صعودی دارد.

بیت کوین

بازار ارز دیجیتال حرکت رو به رشد خود را احتمالا شروع کرده است.

بعد از دو سال روند نزولی بیت کوین، افراد زیادی در این بازار ضرر کردند و  از بازارهای ارز دیجیتال نا امید شدند. هم اکنون رشد طوفانی بیت کوین را در سال ۲۰۲۰ شاهد هستیم که جان تازه ایی به تحلیل ها و آینده بازار ارزهای دیجیتال بخشیده است.
در این بازار که بیت کوین حدود ۶۲ درصد از بازار را در اختیار دارد. حجم بالایی از نقدینگی راهی بازار دیگر ارز ها شده است که امکان رشد را برای انها نیز فراهم نموده است.

اتریوم در رتبه دوم ارزهای دیجیتال ایستاده است. حتی فکر اینکه تهدیدی برای بیت کوین باشد را ندارد.‌ ولی به شکل مثبت در حال پیشرفت است.
رشد چشمگیر ایاس(EOS) و رسیدن ان به رقم ۵.۴۰ دلار نظر خیلی ها را جلب کرده است. تزوس با رشد ۲۵ درصدی‌اش (در ۲۴ ساعت گذشته)، از دیگر اتفاقات مهم بازار در خصوص آلت کوین‌ها هستند.

بیشترین حجم معاملات ارزهای دیجیال برای کدام ارز بوده است؟

میزان معاملات تتر(USDT) در شش ماهه گذشته بیشترین حجم معامله در ارز های دیجیتال را به خود اختصاص داده است.
ارزش روزانه معامله تتر چیزی حدود ۵۱ میلیارد دلار است.
این را مقایسه کنید با ۴۶ میلیون دلار معامله روزانه بیت کوین تازه خواهید فهمید که شاید بیت کوین محبوب ترین ارز باشد ولی تتر چه گردش مالی بیشتر و قابل توجه ایی را به خود اختصاص داده است.